Nazwa procedury:
|
Bezpłatne poradnictwo konsumenckie i udzielanie informacji prawnych z zakresu ochrony praw konsumentów |
Kod procesu nadrzędnego:
|
U.OEK.1 |
Kod procedury:
|
U.OEK.1.UP.2 |
Komórka merytoryczna:
|
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Nowym Targu 34-400 Nowy Targ, ul. Królowej Jadwigi 1 |
Osoba odpowiedzialna:
|
Ewa Barczuk-Kałat, pok. 12 |
Kroki w procedurze/sposób postępowania:
|
|
Formularze/wnioski do pobrania:
|
Wniosek do rzecznika o udzielenie porady lub informacji prawnej |
Opłaty:
|
Brak |
Miejsce składania dokumentów/ godziny przyjmowania:
|
|
Termin załatwienia sprawy:
|
Termin podjęcia działań przez Rzecznika Konsumentów następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku. Termin załatwienia sprawy zależny jest od charakteru sprawy. |
Podstawa prawna:
|
Ustawa z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.). |
Tryb odwoławczy:
|
brak |
Usługi/dodatkowe informacje:
|
|
Produkty procedury:
|
Udzielenie bezpłatnej porady lub informacji prawnej, bądź też pomoc w sporządzeniu pisma. |
Data sporządzenia: 19 październik 2012r.
Sporządził: Ewa Barczuk-Kałat